vineri, 7 noiembrie 2014

Concursuri aniversare pe blogul Roxanei! :D

Buna...am navigat azi pe net...cautand noi bloguri pe care sa le urmaresc si am dat peste aceste concursuri pe blogul Falling in love with books. Asa ca m-am gandit sa va spun si voua de ele :)
Le gasiti la urmatoarele link-uri:
Concurs aniversar #1
Concurs aniversar #2
Concurs aniversar #3
Aceste concursuri se deruleaza pana pe 11 noiembrie 2014...asa ca daca vreti sa participati ar fi bine sa va grabiti! :)
Si ca sa fie si mai bine...mai are un concurs in care puteti castiga cartea Endgame. Probabil ati auzit de ea, daca nu gasiti mai multe detalii aici.
Daca decideti sa participati eu va urez mult succes, iar daca veti castiga sa imi lasati un comment;)

Have a nice day! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu